Thursday, December 29, 2011

Han från Österbyn

Motorcykelmannnen
bodde kvar hos morsan och farsan
men hade Harley och båten på svaj

Motorcykelmannen
charmade yuppiefruarna
nere i Gårda brygga
med sin fräna mustasch

Motorcykelmannen
en serietidningsman
som bodde kvar hemma på gården

Han måste vart bög
det var bara något jag sa
när jag berättade om honom

Han måste haft seriösa problem
det var bara något jag sa
när jag kom att tänka på honom

Motorcykelmannen
med den fräcka Harleyn
och så båten på svaj

Motorcykelmannen
med pengar på banken
blev så rädd
när det väl gällde

Motorcykelmannen
åkte ensam hem
från dansbanor och diskotek

Motorcykelmannen
klippte gräset
åt morsan och farsan

Han måste vart bög
det var bara något jag sa
när jag berättade om honom

Han måste haft seriösa problem
det var bara något jag sa
när jag kom att tänka på honom

Motorcykelmannen
med den fräcka Harleyn
och så båten på svaj

2 comments:

Anonymous said...

An interesting discussion is worth comment. I believe that you
ought to publish more on this subject, it may not
be a taboo matter but generally people don't speak about such subjects. To the next! Many thanks!!

Feel free to surf to my page; Laguna Niguel short sale realtor

Anonymous said...

Yes! Finally someone writes about advert.

My weblog: Sexy Bodybuilder (http://2pmdk.wordpress.com/2011/05/10/friends-xd)

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se