Saturday, January 16, 2010

Pungspark

Jag kan inte hålla i dig
jag kan inte stoppa tågen som går
jag kan inte ha dig bredvid mig
när det enda som du gör
är att banka och slår

Dom har slått rekord
och han är bäst, bäst, bäst
på något helt oväsentligt
men ändå ska det vara värt att veta

Dom har nått en ny nivå
jag skulle kunna plockat ner Karlavagnen
men dom hade ändå bett mig
att dra härifrån

Det är så självklart
att resan mellan hybris och självhat
går snabbare än den hem till dig

Det är så självklart
att resan mellan hybris och självhat
går snabbare än den hem till dig

Hör hela bussen skrika
ridå, ridå, ridå

Jag kan inte hålla i dig
jag kan inte stoppa tågen som går
jag kan inte ha dig bredvid mig
när det enda som du gör
är att banka och slår

No comments:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se